چرا مزمن کلیه بیمار بیماری باید مصرف فسفر کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا مزمن کلیه بیمار بیماری باید مصرف فسفر کنترل

چرا افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید مصرف فسفر کنترل؟ همه دلایل به عملکرد کلیه اختلال در ارتباط است. بعد اجازه دهید ما به برخی از جزئیات در مورد این سوال.

فسفر چیست؟

فسفر یک ماده معدنی موجود در استخوان خود است. همراه با کلسیم، فسفر برای ساختن استخوانهای قوی و سالم، و همچنین به عنوان نگه داشتن بخش های دیگر بدن خود را سالم مورد نیاز است.

چرا فسفر برای سلامتی شما مهم است؟

کلیه کار عادی می تواند فسفر اضافی در خون خود حذف کنید. هنگامی که شما بیماری مزمن کلیه (CKD) کلیه خود را می توانید فسفر بسیار خوبی را حذف کنید. فسفر بالا می تواند به صدمه به بدن شما می شود. فسفر اضافی باعث تغییرات بدن که کشیدن کلسیم از استخوان خود، آنها را ضعیف ساخت. فسفر و کلسیم بالا نیز به رسوب کلسیم خطرناک در رگ های خونی، ریه ها، چشم ها، و قلب منجر شود. بنابراین فسفر و کنترل کلسیم برای سلامت کلی شما بسیار مهم است.

چگونه برای مدیریت مصرف فسفر به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی؟

نیازهای فسفر شما ممکن است متفاوت باشد، بسته به عملکرد کلیه خود را. برای بزرگسالان مبتلا به بیماری کلیوی، به طور کلی 800 تا 1000 میلی گرم (میلی گرم) فسفر در روز حد است. بسیاری از بزرگسالان سالم تقریبا دو برابر این مقدار است.

تقریبا هر غذایی شامل برخی از فسفر است. معمولا، غذاهای با پروتئین بالا نیز بالا در فسفر هستند. اگر شما در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، شما به احتمال زیاد خواهید توصیه می شود به منظور محدود کردن مصرف خود را از فسفر و پروتئین. یک رژیم غذایی کاهش می یابد پروتئین کمک می کند تا مقدار زباله که می سازد تا در خون شما را محدود می کند.

اگر شما بیماری پیش کلیه و شما را در دیالیز هستید، که متفاوت خواهد بود. دیالیز حذف پروتئین (در قالب زباله) از خون خود را، بنابراین پروتئین شما نیاز افزایش، اما شما هنوز هم نیاز به انتخاب غذاهای فسفر پایین تر است.

اگر شما هر گونه کمک در مدیریت مصرف فسفر و یا تغذیه دیگر، و یا درمان بیماری های مزمن کلیه نیاز انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما سعی خواهد کرد از بهترین به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه، مصرف فسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: